Min omhuldade Nerijus Bilevicius

En Ode till vår kärlek – min Omhuldade vinda linda. En av Nerijus Bilevicius favoriter.

My Cherished 0 27 Adding one zero getting 28 Nerux. En liten rysk docka i en liten rysk docka

Jag slår ned i svart och vitt ramar in i grått & som Cirkelns Kvadratur pi pi ski

Keramiskt kaklad som den tunnelsynen i väggen, andas ut andas in och psoriasisen kliar … Nedan låt texten.

——-

Andningen hos mina inbillade patienter spelbar
Försvinner, slappa på sjukhuset fjädrar
Inte rädd för sterila instrument och nålar
Att gå med en pistol är inte på sluttningarna.

Ute och Cycklar

Min Omhuldade vinda linda

Input-Output och vi kan återigen spela idioter  (- Nollan i munnen)

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski – lilla fågel blå

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Försvinnande, undvika militära utkast
Inte rädd för att visa naken inspelning
Som svar på frågor från utkastets provisioner

Slår ned i svart och vitt

Svala Detaljer i stängda ögon WC – Läser vågen

Den varma blodet droppar Häll försiktigt över nålen
Gasbindans nät vindlar på likt fleece på bordet
Och mitt hjärta slår i takt med kardiografen
Bekräfta honom takykardi faktum.

Jag gick till en kirurg och en öron-näsa-hals läkare
Fick diagnosen bihåleinflammation och skolios
Optiker fann astigmatism och glaukom
En urolog – prostatit, nefrit, och adenom

Ropa i en dröm  –  kissar i sömnen
Rita på sjukhus väggen (pipi ski) (cirklar och kvadrater)
Rusar för att få hjälp till sjuksköterskor och läkare
Och att få en dos –  hjul och ljus

Nerijus strålkastare mot lampskärm

Upplysning i lampskärmen från Nerijus strålkastare

Du är mitt öde, mitt  -du skriver ut!
Du hjälper min kära, att jag var galen
Ja, du är kär – som den första i liv i kärlek
Och jag vill ha dig – som en kanin, morötter!

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski – gasbinda speglar under ytan Silvergrå  upp rundningen

Andningen hos mina patienter inbillade spelbar
Försvinner, slappa på sjukhuset fjäder, (en i respiratorn en annan vilar)
Inte rädd för sterila instrument och nålar
Att gå med en pistol är inte på sluttningarna.

Hissa upp & Hissa ned

Hissa upp & Hissa ned

Input-Output och vi återigen kan vi spela idioter.
Försvinnande, undvika militära utkast.
Inte rädd för att visa – naken inspelning,
Som svar på frågor från utkastet provisioner

Nerijus BIlevicius

Nerijus Bilevicius

Tja, hej, roliga ansikten! uttråkad? Ja, jag också!
Mina ögon har sett bara du kan
Redan på hudutslag från dig – och psoriasis
Och jag vill komma ut ifrån dina ögon

(här var det tunnelsyn – längtan att ta emot)(den tunnelsyn som man själv givit sig ifrån)

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski – Vita Flingor och flak

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Och hur många tårar av sorg – var i början,
Och hur många dagar i natten – genomförts med läkare
Så mycket bakom, så många månader, vintrar och somrar,
Och jag fortfarande väntar på mig att ge en vit biljett

Jag kan inte tjäna, och jag vill inte.
Och om igen, jag kör till K läkare.
I venerna i såret, och nervöst på natten skrikande,
För att komma tillbaka – omhuldade utskrift.

Följa John

Föja John – Han leker den fan, men visar sig också vara en copy cat – i did not …

Jag som en mor –  mediciner och klorsmak
Och jag är också alla hänvisningar till förslaget till styrelse.
Och åren kommer att flyga, jag verkligen fullständigt
Medan deras omhuldade vänta tjugosju.

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Cirkelns kvadratur i Tunnelsyn pi pi ski

Andas-andas ta ett andetag
Input-Output, Input Output
Tjugosju, tjugosju,
Tjugosju, tjugosju.

Krekenava

Min omhuldade 20-7

(Added  1nero and 28 nerux was there)

Chorus:
Andningen Min hos mina patienter inbillade spelbar
Försvinner, slappa på sjukhuset fjäder,
Inte rädd för sterila instrument och nålar
Att gå med en pistol är inte på sluttningarna.

Input-Output och vi återigen att spela idioter.
Försvinnande, undvika militära utkast
Inte rädd för att visa  naken inspelning
Som svar på frågor från utkastet provisioner

…………………………………

——————————————————

** inom parentes är bokstavsbarn tillfogat texten av skribenten, liksom bildtexten. Pipi styrandet av cirkelns kvadratur & YoYo MC. Men stod också där ursprungligt i form av ren ryska som kaklad i väggen. Pipiski = Vägg. Det är en verkligen en ganska kristallin snubbe. Troligen vet han inte ens om det. Nollan i munnen är ett tidigt antagande, om vad det handlade om, som desto värre återkommer i de rörliga bilderna med en visst tematisk tydlighet. Liksom att han står där som en mamma med klorsmak i munnen. Ren och fin …. tja.

Känn er gärna fria att säga vad ni tycker om texten och vart ni tror den hör till för något. Ja om ni kan känna igen något i den som kan inspirera någon ? Eller bilderna, vad handlar de om egentligen?

En Ode är en högstämd dikt man skriver utan rim för att hylla någon. Detta anges vara en Ode av vår kärlek – Den Omhuldade. Dock i parodisk form kanske ska tilläggas. En av Nerijus favoriter, vilken tillfällighet. Hittar du den själv, för den ligger rätt framför fötterna på dig, hittar du den själv för den hänger där på väggen som tavlan i dig. Titta igen! Och titta igen! Det var därför jag hittade den. Kanske mest för att man utgick från en insikt att någonstans däri i datan fanns SATAn hade sina tecken lagrade någonstans. Frag rant intill den orörliga delen av myternas makt.

En encyklopedisk Odyssé

Keramisk kaklad i väggen av tunnelsyn

Böckerna i så många bibliotek ryggar tillbaka

Och du hänger nu med min linda

SEO Sökmotoroptimering SEO Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering

Elegi hur kom du och hur kan man desarmera din återkomst ej tillbaka.

…….

Nej, det är inte vackert, nej det är inte bra. Tyvärr min bild av vad som hände en kväll sommaren 2015. Där denna texten kan varit en del av inspirationen. Räcker inte texten, läs hela bilden om nätverk från en speglande gasbinda upp till en turban. Slår ned i svart och vitt, så lite silvergrått blir det nog till slut ändå. Så som spegel. Men framförallt se videon, lite väl mycket lekfulla detaljer där. Fler än en munfull. Det är annars inte många saker som är bra med att vara långsam trött och seg, men när man till slut ser något vart 10 år som andra inte har sett, då finns det där, liksom.

Ute och Cycklar

Ute och Cyklar Nerijus?

Här är ett tänkbart Omslag till Ode för kärlek Omhuldad och fin, något säger mig att så kan det också bli. För smittsam är den, den där nollan i mun. Antagligen blir parodin till parodin döpt till hämnd gallans för frätning.

Men jag tror att jag låter bli. Tunnelsyn står väl skrivet rätt över. Resten av orden kan du nu säga ganska så bra själv.

Muhammerbilderna

På nätet av tunnelsyn upprundad pi pi ski – mot circkelns kvadratur. Silvergrå silvergrå

Brödraskapets Skysås, fiskpinnar och äta skorpor i sängen

Det är lättare att ifrågasätta Lisas egna pappa än den som verkligen tjänare pengar på det. Så jävla sjukt är det. Men satiren av det Den censureras! Och den censuren får du faktiskt heller inte ta upp i tråden som angör ämnet. Inte heller vem som gör pengarna på den fabulöst osakliga spekulationen. Nej, då är det bättre att angripa de som betalar för att få vara med att skriva och ha något att berätta, att de får betalt per klick. Men precis tvärtom är det Back Flash, Janne är den som tjänar pengar per klick, så mycket skit blir det.

Flashback censuren och mordet på Lisa Holm

Ja ja, man tröttnar till slut och är heller inte ensam om det

Vem tjänar mest pengar på Mordet av Lisa Holm?

 

Vem tjänar mest pengar på Mordet av Lisa Holm?

SEO Sökmotoroptimering SEO Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering Sökmotoroptimering

Mu hamer bilderna har alltid inspirerats av helig skit, tack för texten. Underlagen är bland de vidrigaste jag set och passar därför inte att censureras av Flashbackkonfekt.

Lies Beneath Jan Axelsson

Jan Axelssons Lesbiska Flickvän med och dirigerar Maccaroni låter lite ihåligt va?

Psst jag fick en fråga från Gud Janne, hon undrade om det som censurerats om mordet på Lisa Holm och vem som tjänar mest på det, går det bra att lägga den censurerade frågan på en reklambanner i stället på Flashback?  Eller föredrar du att knulla döden? Samt censurera detta uppenbara faktum?

Nu kan ditt helighus bli det enda jordiska med reklam från Gud som en lättsam banner från gud om orsaken till censuren, går det bra? Eller blir man bannad om man ställer frågan i ditt forum? Har du aldrig några svar att komma med? Gillar du att ständigt dölja dig bakom frågan? Att skapa nya  frågor? Så vad kommunicerar du då med?

Back Flash
Backs Half
Flab Hacks
Flab Shack
Flabs Hack
Bah Flacks
Bash Flack
Flashback
Halfbacks

Kommentera

