Någon att hålla hakan emot

Vladimir_Putin_with_his_mother

Världen är stor hård och kall med många främlingar, men mamma är varm

 

Ibland är det svårt och tungt, så man söker något att liksom hålla hakan emot. Någon som tidigt bistått ens jag med styrka kraft och mod och varit för allt gott men samtidigt mot allt ont. Dvs något som är logiskt blott från den strikt egna horisonten allena.

En trygg axel att vila hakan emot

Någon att hålla hakan emot, vill vara stark! Vill verka stark! Vill att nätet visar mina sidor! Vill inte tappa hakan. Har en liten arme som skriver för mig och de mina, för de ska gå på en mina.

Putin gillar att rula olika media

Jag vill vara den som behärskar flera media, så hey 2 o och spökskrivar armen om hjältedådens riddarePussy Riot inspirerad Makeup som spökskriver pök novellerna

För vem vill egentligen erkänna hatet mot pussy riot och deras improviserade musikalitet i den heliga frälsarkatedralens heligaste rum för böner och den renrakat uppenbara allmänna heligheten såsom en legitimerad och lubricerad konsol för könsrollerna.

Därför har den lille störst behov av att vara stor och hävda sig själv. Men medan vissa blir helt förvandlade av lite make up och smink så står sig andra rätt igenom maskeraden, för han verkar hör och häpna inte kunna ha fel i sina strategiska beslut och tackar gud för det! vad tänker vi om det?

Själv blir jag lite livrädd

Axlar för hårt motståndAxlar han för hårt motstånd månntro

Eller vad säger världens experter på området dvs vår kära läsekrets?

 

Kommentera

