Jag har varit en dålig flicka idag

Jag har inte gjort exakt vad jag ville göra utan gett mig för andra.

Det ska man inte alltid göra!

Urbota Inskränkthet

Urbota Inskränkthet (22)

Man ska vara en bra flicka och göra det man vill göra

Ibland är det också allt man ska göra.

PÅfågel pjäsernas paradnummer

Jag ska bli min egen glädjeflicka & vara glad.

 

det räcker med hundDelfin äh fin

Mu Räcker det med Hund!

Behöver du någon som slickar och skäller på dig?

RES på er Gubbjävlar – Här kommer en kvinna

Kommentera

