Urbota fetlagd Inskränkthet?

Craze Craze Craze

Har det varit i kosttillskotts branschen länge, eller åtminstone sedan Craze började säljas. Kosttillskott här på spotlife gjorde i dagarna ett litet intressant reportage om mannen bakom Craze och högeffektiva bantningsmedel (åtminstone enligt reklamen)

Annonser SPOTLIFE

Men är de egentligen så effektiva som försäljaren påstår? Dyra annonser vilka ger ett fult och nedsaggat intryck är inte alls lika effektiva som säljaren allt för ofta påstår.

Är det i så fall inte läge för kosttillskotts designern att pröva sina egna medel?

 

Eller vet han om att de har dödat tidigare och därför inser att det kanske är bäst att låta bli. Läs mer hos Kosttillskott eller USA Today: Kosttillskott designern historia med riskfyllda beredningar.

 

Annars är det väl en intressant tanke att exponera dem som exponera andra för faror bara för att tjäna pengar och utan tanke på något annat. Men visst förstår man att designern och tillverkaren bakom Kosttillskottet Craze fick några års fängelse för sitt bantningsmedel som innehöll DNP eller 2,4-Dinitrophenol ett  höggradigt växtgift som frikopplar cellandningen.

Annars kan man ju tycka att det är lång väg från kosttillskott till urbota inskränkthet. Men men alla kan ju inte förlora ansiktet i facebook eller någon tramsig SEO tävling. Tack för alla som uppmärksammat Urbota Inskränkthet! Ett stort och evigt tack till Sökmotoroptimering som tagit sig tid att skriva en djupsinnig analys av Urbota Inskränkthet! Ni kan verkligen sökmotoroptimera med kvalitativ kärlek.

 

annons-spotlife-annonser

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s